10 Dis 2014

Pusat Urut Badan Dan Tapak Kaki / Sg. Petani / Kedah







KEBAIKAN MENGURUT BADAN

Urutan adalah salah satu rawatan yg digunakan secara meluas utk menyihatkan badan kerana cara ini telah terbukti berkesan sejak turun temurun lagi. Sehingga kini rawatan ini masih digunakan walaupun telah banyak rawatan cara moden diperkenalkan. Urutan juga terbukti boleh menghilangkan stress akibat dari tekanan kerja atau masalah peribadi.

KEBAIKAN MENGURUT TAPAK KAKI / REFLEKSOLOGI



Urutan memberi banyak kelebihan pada tubuh badan kita diantaranya melancarkan peredaran darah, melangsingkan badan dan menyegarkan badan yang kelesuan selepas penat bekerja berhari2 didalam suasana aircond ataupun panas. 
“Malah, sesiapa yang mengalami masalah tidur juga disarankan melakukan refleksologi kerana selepas sesi urutan, pesakit akan berasa lebih sihat. Mereka juga disarankan supaya meminum air lebih banyak daripada biasa bagi membolehkan toksin yang berkumpul keluar melalui peluh dan air kencing,” katanya.Beliau berkata, bagi mengetahui jika ada masalah pada bahagian organ tubuh seseorang, mereka biasanya akan berasa sakit ketika tekanan lembut dibuat pada bahagian tertentu di tapak kaki.

TELAH TERBUKTI KEPADA SEORANG PELANGGAN KAMI -
URUTAN DAPAT MENURUNKAN TEKANAN DARAH DAN GULA
SELEPAS MELAKUKAN URUTAN


KAMI MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN MENGURUT BADAN DAN TAPAK KAKI  UNTUK LELAKI  DAN PEREMPUAN

SILA BERKUNJUNG KE :

NO. 136 , TINGKAT 1
(belakang PERTRONAS bersebelahan KEDAI PERABOT)
TAIPAN SQUARE
BANDAR PUTERI JAYA
08000 SUNGAI PETANI
KEDAH

WAKTU PERNIAGAAN :

12 TENGAHARI - 12 MALAM

JUMAAT,SABTU DAN AHAD
12 TENGAHARI - 7 MALAM
(UPTOWN SG. PETANI)

CUTI
SELASA

HUBUNGI
ENCIK AZHAR : 019 - 443 4285




iklan