13 Apr 2014

teknik mudah memulakan perniagaan cendawan


E-Book ini disediakan sebagai siri panduan kepada bakal pengusaha yang berminat dalam perusahaan cendawan ini. Kebanyakan maklumat yang disampaikan ini adalah telah dilakukan secara kecil-kecilan.
Dengan berbekalkan ilmu yang ada dan kebanyakan dari bertanya kepada pengusaha-pengusaha cendawan yang telah lama bertapak dalam perniagaan ini, kami mencubanya sendiri. Hasilnya amat menggalakkan sehinggakan tidak dapat memenuhi permintaan yang tersedia ada. 
Dengan pasaran yang menggalakkan ini, kami ingin berkongsi dengan mana-mana individu atau bakal pengusaha yang berminat dalam bidang perusahaan cendawan ini. Maka dengan itu, kami hasilkan ebook ini hasil dari pengalaman kami sendiri sebagai panduan sebagaimana yang telah kami lakukan.
Ebook yang kami sediakan mengambil kira 10 langkah yang mesti diikuti satu persatu. Dalam ebook ini juga, maklumat pembekal peralatan dan keperluan dalam proses penyediaan cendawan akan disertakan bersama. Ini untuk memudahkan individu yang berminat akan terus berusaha menyediakan perusahaan ini dengan secepat mungkin. Maklumat ini amat sukar untuk didapati dan mereka adalah juga pembekal kepada kami. Teruskan membaca dengan KLIK SINI

iklan