9 Jan 2015

cara menaikkan nafsu lelaki / khas untuk isteri sahaja 18sx


Tidak Pernah Difikirkan Oleh Kebanyakan Isteri
Antara penyebab kes-kes keretakan rumahtangga, kecurangan terhadap isteri dan perceraian di Malaysia berlaku adalah disebabkan oleh Masalah 'bilik tidur' dan kurang kepuasan
Kebanyakan lelaki lebih suka memendamkan apa mereka rasa daripada meluahkannya secara terbuka kepada pasangannya.
Antara bab yang saya suka adalah bab seni kamasutra. Jika dulu saya asyik di posisi yang sama sahaja, tetapi kini saya dapat menjadi 'ketua' dan menggantikan tugas suami semasa 'pelayaran'. Saya telah mencuba hampir kesemua posisi kamasutra dan suami saya amat-amat puas dan memuji-muji saya setiap kali selesai 'bersama'.

Saya syorkan para isteri membaca ebook ini kerana banyak rahsia untuk menambat nafsu suami, bukan hanya pada permainan seks sahaja. Cara menggoda suami walaupun suami berada di luar rumah juga perlu diamalkan. Nampak pelik, tetapi itulah yang bakal dipelajari di dalam ebook ini...namun ianya amat berkesan!
Antara bab yang saya suka adalah bab seni kamasutra. Jika dulu saya asyik di posisi yang sama sahaja, tetapi kini saya dapat menjadi 'ketua' dan menggantikan tugas suami semasa 'pelayaran'. Saya telah mencuba hampir kesemua posisi kamasutra dan suami saya amat-amat puas dan memuji-muji saya setiap kali selesai 'bersama

Teruskan membaca dengan >> klik sini<<

iklan

Arkib Blog