19 Feb 2015

TEKNIK BISNES TANPA INTERNET / PERNIAGAAN SECARA OFFLINE


TEKNIK BISNES TANPA INTERNET / PERNIAGAAN SECARA OFFLINE

Teknik kuno yang masih dipakai oleh pakar pemasaran.
Contoh yang terbaik seperti PESARA-PESARA PENJAWAT AWAM atau mereka yang berumur 48 tahun keatas yang tidak
meminati dunia digital . Pada hakikatnya mereka ini boleh dikatakan golongan berduit, tapi kurang pendedahan daripada dunia internet.
Walaupun dunia digital telah berjaya menguasai dunia, namun masih ramai orang yang masih belum mampu memiliki talian internet mereka sendiri. Ini adalah satu peluang untuk anda menarik mereka kepada perniagaan anda. Jika anda tiada sebarang perniagaan, itu tidak menjadi masalah kerana saya akan mengajar anda cara-cara untuk memulakannya dengan pendekatan yang sangat-sangat mudah dan tidak memeningkan kepala. Pastikan anda sampai ke akhir laman web ini.

Apa Itu Perniagaan Pesanan Pos?
Perniagaan pesanan pos, gaya pos atau mail order adalah salah satu bentuk perniagaan yang dijalankan melalui pos. Cara pemasarannya adalah dengan menggunakan brosur dan katalog pesanan. Katalog pesanan adalah penerbitan yang mengandungi senarai barangan am dari syarikat atau pun penjual. Pelanggan akan menggunakan katalog pesanan itu untuk memesan barangan dan kemudian mengirimkan wang pos dengan menyertakan sekali lokasi barangan akan dihantar.

Melalui kaedah ini, penjual dan pelanggan tidak perlu berjumpa antara satu sama lain. Penjual hanya mempromosikan produk melalui brosur atau katalog dan pelanggan akan memesan barang melalui katalog yang diberikan. Penghantaran barang ke alamat pelanggan juga mudah dilaksanakan kerana ianya melibatkan penghantaran melalui syarikat penghantaran atau courier

10 Sebab Mengapa Anda Perlu Menjalankan Perniagaan Gayapos?

Kos yang murah
Keuntungan yang cepat dan lumayan
Pengetahuan teknikal yang sangat-sangat minima
Tidak memerlukan sebarang sijil, diploma atau ijazah
Tiada produk? Jangan risau...saya telah membuat satu modul khas untuk menghasilkan produk anda sendiri dalam masa yang singkat
Pembayaran anda terima terus dari pelanggan
Boleh dilakukan di rumah atau di mana sahaja yang anda mahu
Penggunaan masa yang sangat-sangat minima
Sebagai perniagaan sambilan atau sepenuh masa anda
Sebagai alternatif buat perniagaan internet

>>> Klik sini untuk maklumat lanjut<<

iklan

Arkib Blog