26 Ogo 2015

KENAPA PERLU BERIKLAN SECARA FULL SWING ???


Setiap blog atau web mempunyai kekuatan tersendiri.

Sebenarnya disetiap blog atau web ada cara untuk meyemak samada ia ramai pengunjung atau tidak.
Dan kadang-kadang pihak admin tersebut ada meletak indicator untuk kita menyemak pengunjung yang datang.
Ada juga tidak meletakkan indicator tersebut.
Itu terpulang kepada admin web atau blog tersebut.
Kalau tidak ,hanya pihak admin sahaja yang tahu blog atau web mereka ramai pengunjung atau tidak.
Pengunjung juga terdiri dari berbagai jenis pengunjung antaranya yang boleh disenaraikan sini..pengunjung yang mencari dan terus membeli ,ini yang kita mahu.
Pengunjung ini didapati dari google search atau mesin pencarian yang lain.
SEO memain peranan yang amat penting.

Apabila web itu tiada pengunjung,
atas sebab itulah apabila kita meletak iklan di sana , tiada siapa yang bertanya khabar atas iklan kita.

Sebenarnya kerja admin blog pengiklanan tidaklah mudah,
banyak benda yang perlu dibuat . Tak perlu dihuraikan disini.

Janganlah hairan sekiranya tajuk iklan diberi lain dan yang keluar dah lain, itu tandanya pihak admin ingin membantu anda.
Terus terang saya cakapkan saya sendiri pun begitu bila saya terdetik dihati ingin membantu.
Dengan cara membuat sedikit kajian.

Tempoh juga memain peranan yang penting dalam meletakkan iklan kita dalam mesin carian seperti google , ask , yahoo dan macam-macam lagi

Kesimpulannya lagi banyak iklan anda hantar lagi banyak peluang anda akan dapat cuma kadang-kadang web atau blog tertentu tidak open atau tidak bebas menghantar iklan.
Itu saya akui sebab ada beberapa blog atau web saya, memang privacy.
Anda boleh lihat tapi tak boleh hantar iklan anda.,Kalau anda terlihat iklan anda ada disana , ia bertujuan membantu.

Sebenarnya banyak lagi yang saya ingin terangkan disini cuma kesuntukan masa.

Sekian
ASSALAMUALAIKUM

admin
IKLAN NIAGA PERCUMA

>>>>KLIK SINI UNTUK MUKA HADAPAN<<<

iklan

Arkib Blog